maandag 3 maart 2014

Van alles wat






Het is een drukke week geweest. Maandag is Bob aan zijn hand geopereerd.
Zijn duim zat vast, maar nu is alles weer goed. Hij kon en mocht twee dagen niets doen met die hand. Dus heeft hij heerlijk Inferno van Dan Brown gelezen. 
Verder hadden we nog twee verjaardagen waar we heen moesten en dat was erg gezellig. Ook ik had een afspraak in het ziekenhuis. En nog een avondje bridgen met vrienden. 
Ik heb het vandaag maar rustig aan gedaan. Heerlijk weer eens op blogs rond gekeken en dan kom je allerlei aardige dingen tegen. 




Zo kwam ik Bij Dees een foto tegen met twee aapje er op. Ook ik heb zo'n aapje.
Dat aapje was van mijn zus. Zij is 8 jaar geleden overleden. Het aapje kreeg zij van mijn moeder, nu zo'n 50 jaar geleden. Haar aapje vond ik bij het opruimen van mijn moeders huis. Sindsdien hangt het aapje aan de boekenkast op mijn kamer en haar foto staat erbij.

Verder zag ik bij Lida , dat zij deze maand iedere dag een foto maakt.


Ik had dit al een meer gezien; Iedere dag een foto.  Eigenlijk maak ik wel bijna iedere dag een foto. Laat ik het maar eens een maand doen.


Voor 1 maart: Geel
 In de keuken beneden staan een paar potjes met narcisjes ( tot mijn schande moet ik zeggen ze zijn nep) Maar het staat wel vrolijk. En deze keuken gebruiken we alleen zomers.



Voor 2 Maart: Iets geleend.
Gisteren bij mijn schoonzusje twee tijdschriften geleend. Handwerken zonder grenzen. Daar staan een paar mooie dingen in om te borduren. Een merklap van Jan Houtman en een geborduurde kerststal. Ik heb er al een kopie van gemaakt.



Wie weet ga ik dat nog wel eens borduren. Maar eerst de Vernaaide Marker Linten.
Daar ben ik vandaag ook weer verder mee gegaan. Voor mij is borduren een rustgevende bezigheid. Ik ben met het vijfde lint bezig.


2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Leuk plan, elke dag een foto.
    Dat borduren blijft prachtig. Veel plezier er mee.
    Gr. Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik wist niet dat die aapjes al zo oud zijn. Fijn dat je die hebt van je zus.
    Je hebt nog borduurplannen voldoende dus.

    BeantwoordenVerwijderen