vrijdag 21 maart 2014

Full


21 maart Iedere dag een foto

Vol.
Deze dagen zijn erg vol met bezigheden. Ik kom haast niet aan borduren toe
Vanmorgen boodschappen gedaan, want morgen komen onze kinderen eten. 
Maar ook zondag komen er ook nog twee dochters van ons, die morgen niet kunnen komen. 
Ook al had ik begin van de week al boodschappen gedaan. Maar toch was het boodschappenbriefje  vol.





Ik ben vandaag al druk aan het koken. Er staan nu twee pannen vol soep op het fornuis te pruttelen.


Vanavond ga ik verder met de voorbereidingen voor morgen.

Ook de komende week is vol met afspraken. 

In de tuin staan alle bomen en struiken vol in bloei.





De prunus is scheef gegroeid, want die staat vol in de wind.Hier in de polder waait het ook altijd.


De prunus zit vol met prachtige bloemen.

Ik vind de lente een heerlijke tijd, zo vol beloftes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten