donderdag 6 maart 2014

Chair


6 maart, iedere dag een foto

Chair

Dit lijkt een makkelijk onderwerp. 
Maar het is moeilijk kiezen.
Hier in huis staan veel stoelen met allemaal hun verhaal.

de kinderstoel



Hier zit ik in de stoel

Deze kinderstoel is al erg lang in de familie. Want ook mijn overgrootmoeder heeft daar als kind in gezeten, zo ook mijn oma en mijn moeder. Dan mijn zus en ik. En onze kinderen en kleinkinderen, dat zijn dus 5 generaties.

Maar we hebben er nog meer stoelen met een verhaal.


De stoel van Bob's opa, de bakker uit Zutphen.




De hoge stoel van mijn oma, waar zij altijd in de keuken op zat als zij kookte. 




Dit handige stoeltje kan veranderd worden in een trapje. Gemakkelijk om spullen van de bovenste planken te pakken.




Mijn stoeltje uit mijn kindertijd. Dat moet echt eens opgeknapt worden.



Maar het meest houd ik van het stoeltje van aardewerk.



Er zijn nog veel meer stoelen met een verhaal, maar daar zal ik een andere keer over vertellen.

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk wat je allemaal voor stoelen tevoorschijn haalt. Een aantal komen me nog bekend voor van eerdere logjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig al die stoelen met hun verhaal.
    Wat heb je veel familiestukken bewaard.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen