zaterdag 15 maart 2014

Evening


15 maart Iedere dag een foto

Foto van het internet. Ik moet de pannenkoeken nog bakken


We gaan vanavond pannenkoeken eten. 
Onze oudste zoon met zijn oudste zoon komen eten. Ze hebben vandaag hard gewerkt aan de nieuwe woning van onze kleinzoon. Die gaat op zichzelf wonen.
Straks zal ik de verhalen wel horen.

Vanmorgen heb ik al een flinke pan kippensoep gemaakt. Want dat lusten ze allemaal erg graag.




Wij hebben bij de lunch al een kommetje soep genomen.

Straks ga ik het beslag voor de pannenkoeken maken, niet uit een pakje, want dat is nonsens. Dat is gewoon bloem, alleen op het pak staat pannenkoeken meel. Ik koop gewoon tarwebloem. Ik maak een beslag met veel eieren, daar worden de pannenkoeken lekker dik van en ik neem volle melk. 



Ze mogen de vulling zelf kiezen, spek, appel of kaas.
Zelf neem ik graag naturel met een beetje bruine suiker 

1 opmerking:

  1. Wat zullen jullie gesmuld hebben.
    Leuk en spannend voor je kleinzoon dat hij een eigen woning heeft.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen