maandag 15 juli 2013

Drukke week


We hebben het vorige week erg druk gehad. Drie verjaardagen, maar dat is gezellig. Ook had ik nog een paar bezoeken aan artsen staan.
 Onze dochters vieren hun verjaardag nooit samen. Ieder heeft zijn eigen verjaardagsfeest. Zo kunnen ze op bezoek bij elkaar. Maar het is ook omdat een van hen in België woont. En kunnen zij beiden hun vrienden uitnodigen. Het was dus vrijdag en zaterdag feest.



de jarigen

Het werd zaterdag dus niet klussen. En vorige week had Bob alleen de woensdag en donderdag om te klussen. Maar nu staat hij dan weer op de ladder. Want aan de achterkant van het huis is het in de morgen koel.






Ik vind dit erg eng, maar ik heb dan ook hoogtevrees. Gelukkig hoeft hij dit niet zo vaak te doen. Ik wil het eigenlijk ook niet zien. Als de goot is geschilderd, dan is het engste voorbij. Hij hoopt het vandaag klaar te hebben.
Veel heb ik van de week niet kunnen borduren, maar gisteren toch lekker buiten gezeten met mijn borduurwerk.
Ik loop ook te dubben of ik mee zal doen met de SAL van Annelein Design






Wel heb ik al het patroon geprint, stof en borduurzijde uitgezocht.  Wie weet.....  En natuurlijk is daar ook mijn Mary Wigham. Die vordert langzaam maar zeker, ik werk er nog steeds met veel plezier aan.







1 opmerking:

  1. Een drukke week, maar wel gezellig. Ook wel weer fijn om wat tijd te hebben voor handwerken. Je MW is prachtig. Ik zou er zo weer aan willen beginnen. Camille is ook leuk om te doen en voor je het weet staat er weer een rijtje letters op de lap. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen