zaterdag 15 juni 2013

Mary Wigham






Regelmatig doe ik wat steken aan mijn laatste borduurwerk. De Mary Wigham Sampler. Het patroon is van Needleprint klik. Een directe link naar de downloads klik. Want het is niet zo makkelijk te vinden op de blog van Needleprint. Ik heb weer erg moeten zoeken. Het staat namelijk niet bij de Free-downloads

Het is een heerlijk werkje. Omdat de meeste motieven in één kleur zijn. De boven rand heb ik klaar. En  nu ben ik met de zijkanten begonnen. Het is een verslavend werkje. Ik wil steeds weer een motief af maken. Vandaag en gisteren het licht-blauwe motief, rechts onder. 









De vingerhoed is van mijn tante Bep geweest en die heb ik nu in gebruik.
Maar haar borduurschaartje gebruik ik niet. Het is van zilver en is vroeger al eens gebroken en weer gemaakt. Het ligt in een vitrine-kast, samen met nog meer handwerkspulletjes. 



De vingerhoed is veel gebruikt; gedeukt en met gaatjes.



Ook mijn tante Bep heeft veel geborduurd. Dat zie je wel aan haar vingerhoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten