donderdag 27 juni 2013

Genieten


Hier van kan ik vreselijk genieten. Een bos bloemen op het aanrecht.




Voor het oppassen op Buda, kreeg ik een bos bloemen. Die zet ik dan in de keuken zodat als ik daar ben er van kan genieten.
Maar in de tuin is ook het een en ander waar ik van geniet; de rozen. Want onze heel oude roos is er weer. We dachten dat hij na die vreselijke kou van vorig jaar, nu echt dood zou zijn. Deze roos is na de watersnood-ramp van 1953, geplant door de vorige bewoner van ons huis.


Hij was heel groot en bedekte een groot deel van de schuur, maar hij is er weer en bloeit al. 



We zullen hem maar weer eens behoorlijk vertroetelen. Want dit was de tweede keer dat hij zo te lijden heeft gehad van de vorst. Vele jaren geleden was dit ook al eens gebeurd. Ook toen is hij toch terug gekomen. Het is gewoon een sterke roos.


Bij de ingang van de tuin staat ook een roos. Met heel kleine bloemen, maar met een heerlijke geur.








2 opmerkingen:

  1. Dat is zeker geniete, zowel binnen als buiten. Wat een mooie en sterke roos. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ��Jullie hebben het verdiend, Buda had het weer geweldig gehad bij jullie!! ��Dikke kus Saskia

    BeantwoordenVerwijderen