vrijdag 18 januari 2013

Spiraal-sokken

Ze zijn klaar, de spiraalsokken. Ze zitten inderdaad comfortabel. Met dit koude weer zijn ze heerlijk.
Lekker met de voeten op de bank, handwerkje, kopje koffie en klassieke muziek aan. Zo kan ik de dag wel doorkomen.






Ik heb ze gespiegeld gebreid, dat leek me gewoon leuker. Mijn volgende breiproject is een paar wanten van Wenche S. Roald. Wanten met een Dala paard ingebreid.








Als ik nu uit het raam kijk zie ik een prachtig landschap bedekt met sneeuw. Maar voor de vogels is dat minder. Dus we voeren ze iedere dag. Ook voor ons is dat leuk, dan zie je hoeveel soorten er op afkomen. Zelfs een waterhoen komt op de voertafel. 

                           







Niet alleen wij kijken graag naar de vogels, ook de katten Buster en Mouse zijn zeer geïnteresseerd. 
De kauwen zijn zeer behendig met het meenemen van de vetbollen. Maar ook zij hebben honger en niet alleen die leuke mezen en roodborstjes.






1 opmerking:

  1. Mooie winterse plaatjes. Vermakelijk om naar de dieren te kijken, zowel binnen als buiten. Heerlijke warme sokken, ook heel mooi met die spiraalvorm. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen