zondag 15 december 2013

Handwerken




Een maand geleden liet Jeanny op haar blog een leuke sjaal zien, de vlechtsjaal.
Ik vond hem geweldig en ben meteen aan de slag gegaan. Omdat zij er toen nog geen patroon bij had, moest ik het zelf uit vinden hoe het moest. Ik ben er uit gekomen .
En vandaag was mijn vlechtsjaal klaar.


De sjaal in wording


Ik ben er tevreden over. De sjaal zit heerlijk en is echt warm. Ik heb een tweede sjaal al op de pennen staan. Een lichtere kleur dit keer.
Nu staat er op haar blog het patroon van deze mooie en warme sjaal.







Verder heb ik wat betreft borduren ook niet stil gezeten. Het borduurwerk "Home of a Needleworker" is klaar. Ik heb het ook al ingelijst. Nu alleen nog een plekje aan een muur zien te vinden. 





2 opmerkingen:

  1. Hpi,
    Wat een mooie handwerken heb je gemaakt.
    De sjaal lijkt me heerlijk warm om de hals en het borduurwerk is schitterend.
    Prachtige kleuren.
    Mooi, met het lijstje erom.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je home of a needleworker is mooi geworden en ook al keurig ingelijst.
    Die sjaal lijkt me ook heerlijk warm. Ik vind het ook een erg leuk model. Leuk om te lezen dat je ook al aan een tweede bent begonnen. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen