dinsdag 31 december 2013

De laatste dag van 2013


Nog een paar uren en 2013 is voorbij.
Het is hier in de polder rustig, in de verte wat knallen. 
Ook is er weinig verkeer op de weg.

Vanmorgen was mijn tweede vlecht-sjaal is klaar. Die wilde ik graag nog dit jaar af hebben. Al mijn projecten van 2013 zijn klaar en in 2014 ga ik met nieuwe dingen beginnen. Een nieuwe borduurwerk, een nieuw breiwerk. 



Alle ingrediënten voor de oliebollen en appelbeignets staan klaar.
 Het deeg voor de oliebollen staat nu te rijzen. Ik ga zo beginnen met bakken. Daarna komen de de appelbeignets.




De oliebollen en appelbeignets zullen ons vast wel weer goed smaken.

de oliebollen van vorig jaar

Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en alle goeds voor

2014

2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Nog zo'n prachtige sjaal!!!!!!

    Een heel goed 2014 gewenst met mooie logjes.
    Groet, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Will, voor jou ook alle goeds in het nieuwe jaar. Mooie sjaal heb je nog gebreid. Fijn dat je met een schone lei kunt beginnen. Ik ben benieuwd wat je gaat maken. Fijn weekend ook meteen er maar bij. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen