zondag 1 september 2013

Zondag


Zondag ben ik meestal allerlei klusjes aan het doen en rust wat uit van onze drukke, maar, oh zo gezellige zaterdagen. Gisteravond hebben we de appel-bramentaart bij de koffie genomen. Hij smaakte ons allemaal prima. Die taart zal ik zeker nog wel een keer bakken.


Voor vanavond is er nog een stuk over

Voor vandaag stond de clafoutis op het programma. Dan hebben we straks een lekker toetje, dat ons aan onze vakanties in Frankrijk doet herinneren. Of moet ik zeggen; al vast een voorproefje, want we gaan nog naar Frankrijk. 

Toen de clafoutis in de oven stond ben ik oude foto's gaan in plakken. Een klusje dat er nog steeds lag. Ik doe iedere keer weer een paar foto's. Want het is veel uitzoeken. 





Na een half uurtje was de clafoutis klaar. Maar omdat ik maar een kleine clafoutis heb gemaakt, had ik nog beslag over voor een tweede. Dit keer heb ik frambozen genomen.


met pruimen

de clafoutis met frambozen moet nog de oven in



Intussen weer foto's uitgezocht, kopje thee erbij en een muziekje op de achtergrond.




Dat roept gelijk weer vragen op. Zo wist ik niet precies de trouwdatum van mijn schoonouders. Dat maar meteen opgezocht en onder de foto geschreven. De datum van hun verloving weet ik ook niet.  Maar ik kan het mijn schoonmoeder gelukkig nog vragen.

Na een half uur in het belletje....
De clafoutis met frambozen.
Ik laat Bob wel kiezen welke we straks als toetje zullen nemen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten