zaterdag 7 september 2013

Zaterdag


Donderdag en vrijdag hadden we geen internet. Het was weer eens mis met UPC. Het ging de laatste tijd zo goed, geen storingen. Ik was de instellingen van het internet kwijt en had alleen een open verbinding. Ik ben niet zo handig dat ik dit zelf kan verhelpen.
Maar dankzij Timo is nu alles weer oké. 
Onze logé is weer naar huis. De eerste dagen missen we hem wel, want zo'n hondje is erg gezellig.
Hij zal heus nog vaker komen met de vakanties.




Dit bordje heb ik ooit van een logeetje gekregen. 




Donderdag was een rustige dag voor ons. Geen enkele verplichting buitens huis. Bob had nog steeds last van zijn ribben en kon daarom niet doen wat hij wilde. Maar wel zijn nu de deuren aan de achterkant van het huis geschilderd.
Vandaag zijn Bob en Timo verder gegaan met het repareren van de ramen. Er moeten nieuwe dorpels geplaatst worden. Dat is veel hakwerk en door het lawaai zijn de katten uit de keuken weggegaan.
Ze zitten nu alle twee bij mij, niks voor hen zoveel lawaai.

Buster



Verwijderen van de dorpel

De dorpel is weg

De dorpel is weg en je kan zo naar buiten kijken. Gelukkig is er geen regen of kou.

En ik maak nu een pan soep voor de beide mannen voor bij de lunch.

Kippen-groentesoep


Terwijl ik de lunch verzorgde, genoot ik van deze mooie bloemen. Die zet ik graag in de keuken.
Ze staan in een kan die van Oma Pannekoek is geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten