zaterdag 21 september 2013

Karla's Mandala


Bij het uitruimen van de kast in de badkamer ben ik veel mooie en vergeten dingen tegen gekomen.
Zo ook een mandala die door mijn zusje Karla is gemaakt. Karla is zes jaar geleden overleden. En ik had wat onafgemaakte borduurwerkje gekregen. Die zijn in die kast opgeborgen.
Ik teken al vele jaren mandala's en dat vond zij altijd erg mooi. 
En zo heeft zij een mandala geborduurd. 
Ik heb deze mandala uit het doosje gehaald en in een lijstje gestopt. Ik wil er nog een passe-partout om heen maken. Want dit is maar tijdelijk. Maar zo kan ik hem nu wel neer zetten.



Als het beter is ingelijst,  krijgt het borduurwerkje een mooi plaatsje in huis.

1 opmerking:

  1. Dit borduurwerkje van je overleden zus heeft idd een mooi ingelijst plekje verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen