zaterdag 29 december 2012

Luisterboeken

Maandag liep ik nog even de boekwinkel binnen, misschien zou er iets zijn wat ik leuk vind om te kopen. Want ik had nog steeds een boekenbon. Maar die wilde ik besteden aan een boek dat ik graag zou willen hebben. Want we kopen onze boeken vooral op rommelmarkten en boekenmarkten.
Maar wat zie ik ; boeken met 50% korting. Daar maar eens tussen snuffelen. En jawel, luisterboeken.






 Contrapunt Van Anna Enquist.
Deze heb ik al grotendeels geluisterd. Ik vind het geweldig. Ook door de muziek;  De Coldbergvariaties van Bach.
Wat steeds de inleiding van ieder hoofdstuk is.












Ondanks alle drukke dagen, toch bijna helemaal gehoord. Het is wel ruim 7 uur luistergenot.





De verbouwing van Saskia Noort en All-Inclusive van Suzanne Vermeer. Deze twee moet ik nog downloaden zodat ik ze op de iPad kan beluisteren. 
Heerlijk; een luisterboek en een breiwerk. Want het project sjaals gaat gewoon door. Ik ben nu aan de vijfde bezig, ik ben al op de helft van de sjaal, nog 1 1/2 bolletje te gaan. Moet lukken om dit jaar de sjaal nog af te krijgen.



Zoals gewoonlijk ben ik weer met meerdere dingen tegelijk bezig. De soep staat te trekken, het luisterboek wordt gedownload en ik schrijf aan mijn blog. Ook zet ik ondertussen nog wat foto's op de computer. 


En mijn breiwerken liggen onder handbereik. De sjaal en de spiraalsokken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten