dinsdag 22 oktober 2013

Thuis


Na bijna 4 weken zijn we weer thuis.




We hebben meteen Buster en Mouse opgehaald. Zij logeerden bij onze dochter Petra. Daar hebben ze het erg naar hun zin, maar zijn ook weer erg blij om thuis te zijn. Ze blijven maar knuffelen. Maar nu liggen ze weer heel tevreden samen te slapen.




Het was een fijne vakantie in Bretagne en Normandië. Het weer was ook heel goed. Ik had vooral warme kleding mee genomen, maar die hebben we bijna niet aan gehad. Het was "hemdjes-weer". 
We hebben heerlijk kunnen wandelen. Door de bossen en langs de zee.
Natuurlijk zijn we naar Vide-Greniers en Dépot-Vente geweest. Ik vind het heerlijk om daar rond te lopen. Zo veel spullen. Ik neem me altijd voor, om niets te kopen. Dat lukt natuurlijk niet. 
We hebben gelukkig niet al te veel gekocht. Want waar moet je het laten? Dat is het punt. Want om dingen te kopen en dan in een doos te stoppen is niets. We willen er van genieten.



Wel weer kandelaars, maar daar heb ik al een plek voor. Voorlopig staan ze op de vensterbank.  
Een witte kom met twee oren, Kan mooi bij de andere witte spullen op de kast. En een schaal op voet. Die is altijd bruikbaar.



Deze kandelaar willen we op onze schouw plaatsen. Maar eerst moet hij flink gepoetst worden. 

Verder hebben we een aantal DVD's gekocht bij La Trocante in Saint Lô. We kijken tijdens onze vakanties 's avonds graag naar een DVD. Het is dan wel flink zoeken, want we willen wel ondertitels in het Nederlands. Want zo goed is ons Frans nou ook niet, dat we zo'n franse film helemaal kunnen volgen.






Verder nog een koperen blikje. Zo heb ik voorlopig wel weer wat te poetsen.


1 opmerking:

  1. Hej Will, ik had al zo'n vermoeden dat jullie op vakantie waren. Fijn dat jullie ook zulk mooi weer hebben gehad. Natuurlijk is het leuk om ook iets te kopen en er is toch altijd wel een plekje voor te vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen