vrijdag 16 augustus 2013

Camille Jullien





Deze week weer heerlijk aan de SAL Camille Jullien gewerkt. Want voor je het weet is er weer een letter klaar en dan een heel alfabet. Ik heb flink door gewerkt. Ik kon gewoon niet stoppen, het gevolg is...... Camille Jullien is klaar. Ik weet het het is een week te vroeg.






Maar de komende dagen zal ik geen tijd hebben, omdat Bob volgende week jarig is.  En al onze kinderen en kleinkinderen komen voor een BBQ. En nu maar hopen op droog weer.


Ik heb het patroon niet helemaal gevolgd. Zo vond ik het mooier om wat meer ruimte onder Dijon te hebben, zodat de j niet in de rand kwam. Maar het jaartal heb ik wel weer zo gelaten, zo ook de 3. 
De w zit ook niet meer vast aan de g, zo ook de p en de z.








1 opmerking:

  1. Ze is prachtig geworden. Ik zie je naam ook nog in het klein rechtsonder ;) Fijne verjaardag en bbq samen., groetjes

    BeantwoordenVerwijderen