dinsdag 19 juni 2012

Weer een klus voor Bob

Vandaag is het gelukkig droog en zonnig. Dus maar eens een rondje door de tuin. Inderdaad daar moet nog veel gebeuren. Natuurlijk staan er wel planten fraai te bloeien.
Maar er moet nog zoveel gedaan worden. Want het zevenblad is nu een echte ramp aan het worden. Ik blijf moed houden; dat ik weer aan de tuin kan werken. Dit is een goede dag voor tuinwerk. De grond is nu goed te bewerken. Ik ga het gewoon weer eens proberen. Dan maar eventjes, dat heb ik vorige week ook gedaan. Maar daarna moet ik mijn arm rust gunnen. Van middag weer naar de fysio en dan kan ik niet met een dikke arm aankomen. Dan wordt mij meteen verteld, dat ik niets mag forseren. Dat het nu eenmaal zijn tijd moet hebben.




Bob heeft nu een andere klus, het maken van een tuinpoort. De oude was totaal verrot.
Hij is nu druk met het schilderen van de poort.

        

Hierna nog het hang- en sluitwerk bevestigen, dan kan de tuin weer afgesloten worden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten