zondag 24 juni 2012

Een arbeidzame week

Bob heeft deze week veel in de tuin gewerkt. Kruiwagens vol onkruid. Ook het gras is weer gemaaid, dan ziet het er weer een stuk beter uit.  Ook is hij verder gegaan met de tuinpoort.





Met dit mooie weer van de afgelopen week heb ik veel in het tuinhuis gezeten. En dan genieten van het fraaie uitzicht over de polder, muziek (radio 4) aan en werken aan mijn sampler. Tot 's avonds laat hebben we er kunnen zitten. Want 21 juni was de langste dag.




Hier loopt de buurman met zijn hond. Maar doordat het gras zo hoog is zie je de hond niet.





Gisteren zijn Bob en Timo weer verder met het toilet gegaan. Dit maal de afvoer van de wasbak. Er moest een gat in de vloer, en dat viel niet mee. Maar het is gelukt, volgende week het water.
Ik ben verder gegaan met borduren. Ik heb nu al meer dan de helft gedaan. Iedere keer een klein stukje, zodat mijn arm niet overbelast raakt. Koken kan ik ook weer. Het probleem was het snijden en het tillen van de pannen. Dus gisteren gauw soep gekookt voor Bob en Timo. Dit keer een kippensoep.
Maar de stamppot zuurkool heeft Bob gemaakt, dat is weer te veel voor mijn arm.
Ik ben vorige week weer twee keer naar de fysio geweest. Het gaat vooruit, maar langzaam.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten