zaterdag 16 juni 2012

Nieuwe Blog




Waar wij wonen


Vandaag een nieuwe blog. Ik wil nu maar gewoon eens kijken, wat ik met Blogger kan.
Volgens mij is het eenvoudiger dan de vorige blog en kan er ook meer.
Ik heb wel hulp gehad van Timo (het gaat sneller, dan alles zelf uitzoeken).

Vandaag zijn Bob en Timo weer verder gegaan met de verbouwing van het toilet.
Dit keer een nieuwe kraan. Omdat de muren opnieuw gestuukt waren, moest de aansluiting van de oude kraan aangepast worden. Maar het is gelukt!



Volgende week gaan ze aan de slag met de afvoer van de wastafel, waarna de vloer gelegd kan worden. Want dat ziet er nu nog vreselijk uit.


Maar als het klaar is kunnen we met trots ons vernieuwde toilet tonen.



Ik ben weer verder gegaan met mijn borduurwerk. Daar ben ik 12 mei mee begonnen.





Dit kan ik gelukkig weer doen, maar nog niet te lang achtereen. Maar dat geldt voor alles, ik moet mijn arm veel rust gunnen. Anders speelt mijn arm weer op, dik en pijnlijk.



Ik ben nu op de helft. Misschien heb ik het borduurwerk al wel in augustus af. Maar ik weet al wat de volgende gaat worden, een letterlap in het rood.
 Gisteren ben ik naar het ziekenhuis voor controle geweest. Het gaat goed met mijn arm, maar het herstel gaat nog wel een paar maanden duren. Want de bot-aanmaak is nog niet voltooid. Dus maar goed oefenen bij de fysiotherapie. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten