dinsdag 3 april 2018

Het is al weer april





Maart is echt omgevlogen.
We hadden meerdere verjaardagen.
Ook had ik weer veel afspraken in het ziekenhuis.
Dat kost mij toch erg veel tijd.
Maar het gaat redelijk met mij.
Toch heb ik nog wel fijn kunnen borduren,
aan "vakje per week 2017"
Ik heb al meer dan de helft klaar.
Op 1 januari ben ik ermee begonnen.





Verder genieten we van ons hondje Daisy.
Want na ruim twee jaar zonder huisdier is het heerlijk
 om weer een huisdier te hebben.
Voor Bob is het heerlijk om wandelingen met Daisy te maken.




Er staat nu een aquarel op de ezel.
Daar zit een bijzonder verhaal aan vast.




We kregen de aquarel bij de geboorte van onze oudste zoon.
Het is gemaakt door een vriend van mijn ouders.

Het afgebeelde bloemstuk kregen we bij ons huwelijk van een vriendin.
Met haar ben ik al zo'n 63 jaar bevriend.
Het leuke is dat ik het vaasje ook nog heb.



De aquarel roept vele herinneringen op.
De schilder is al 14 jaar geleden overleden.
Onze zoon wordt dit jaar vijftig
En wij zijn dit jaar 51 jaar getrouwd.

1 opmerking:

  1. Naar mate je ouder wordt worden er meer herinneringen geboren. Een vriendschap is belangrijk ook na zoveel jaren kun je vaak alles delen met elkaar.
    Het wordt voorjaar dus nu maar hopen dat wij er allemaal van opknappen want de winter had een vreselijk staartje.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen