zondag 15 april 2018

Gevonden

  


Gevonden in een kringloopwinkel in Helmond.

Ook op het terras thuis is het fijn liggen in de mand

Een mand voor op de camping.

Vorig weekend waren we op de camping in Heythuysen.
En zo'n plastic mand zou wel fijn voor Daisy zijn.
Gelukkig vonden we een mand met een kussen.

Tegenwoordig gaan we vaak naar rommelmarkten en kringloop winkels.
Daar doen we dan leuke vondsten.

Vroeger werd grofvuil eens per maand thuis opgehaald. 
Vaak stonden er de mooiste spullen zo aan de straat.


Zo ook dit bankje.
Met wat nieuwe plankjes en een likje verf,
siert het al weer vele jaren onze tuin.

Zo wilde ik graag een schilderij met een koe erop.
Ook dat vonden we naast een vuilnisbak.






Ook deze twee hebben we gevonden.
Bob heeft de lijsten gemaakt.
Ook deze hangen al weer jaren aan onze muren

We hadden een nieuwe brievenbus nodig,
Gevonden in een kringloop!



Deze twee hoedenstandaards zijn vonsten op een rommelmarkt.
Op de ene een hoedje van mijn moeder
 en de ander met een hoedje van mijn grootmoeder.


Zo zijn er in ons huis veel "vonsten" te vinden.

Maar als ik iets koop moet het wel nut hebben of een plek voor zijn.
Want van stapels troep in een hoek, hou ik niet.

1 opmerking: