donderdag 30 november 2017

Twee jaar geleden




Het is al weer twee jaar geleden dat we naar Schouwen-Duiveland zijn verhuisd.
We wonen nu in een heerlijk huis op de kerkring.
Wel heel iets anders dan wonen in de polder.
Maar toch, het is een goede beslissing geweest.





We kennen de omgeving goed.
Mijn familie kwam uit Zierikzee.
En de zomervakanties bracht ik altijd met mijn ouders in Burgh door.

Westenschouwen

Met mijn ouders en zusje op het strand.
Ik ben het meisje links.


Deze twee jaren waren niet gemakkelijk voor ons.
Ik lag veel in het ziekenhuis en ik had meerdere operaties.
Maar ik geniet weer volop van het leven ondanks mijn beperkingen.
De omgeving is hier ook zo prachtig.
De bossen, de kreken en zelfs een strandje. 
En natuurlijk het weidse landschap van de polders.











Het wonen op deze mooie kerkring bevalt ons prima.



2 opmerkingen:

  1. Leuke foto’s. Heerlijk wonen he, is het op “ons” eiland. Fijne vrijdag
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, mooi plekje hoor. Wens je veel goeds toe.

    BeantwoordenVerwijderen