woensdag 15 november 2017

Trieste en ook leuke dingen


Er is de afgelopen week veel gebeurd.
Eerst maar het leuke nieuws:


Maandag hadden we een leuke middag in Zierikzee.
Wel bijzonder om je gouden bruiloft samen met 114 andere echtparen te vieren.
We waren allemaal in 1966 en 1967 getrouwd.
De gemeente organiseerde dit feestje.



Helaas kregen we bericht dat Lotje, het hondje van onze oudste zoon was overleden.
Ze werd maar 8 jaar.
Het was een allerliefst hondje, een schatje.

Ook kregen we gisteren bericht dat dat een kennis van ons is overleden.
Zij mocht maar 64 jaar worden.



Tijdens onze vakantie heb ik heerlijk kunnen borduren.
Ook al kreeg ik veel last van mijn reuma.

Maar dit weekend zag ik dat er een fout in zat.


De onderrand was 1 steek te laag.
Wat heb ik gezocht naar wat er toch fout was.
Mijn eerste gedachte was; ik pas het wel aan.
Maar dan blijf ik mij altijd ergeren.
Dus ik haal de hele rand gewoon uit.



Hier zat de fout.
De volgende vier kruisjes zaten een steek te laag.


De helft is nu uitgehaald, gauw de andere steken.
Dan kan ik weer verder met borduren.

Ook ben ik weer gaan haken, mutsen.




Door de reuma kon ik heel slecht mijn armen gebruiken. 
Zelfs eten werd een probleem.
Ook kon ik onze kleindochter niet meer optillen.
Maar ik heb vorige week een hogere dosis medicijnen gekregen.
Zo lukt haken weer en hopelijk kan ik ook weer breien.


Ik wil graag weer wat voor Sofie breien.

Het afgelopen weekend zijn we nog naar Sofie en haar ouders geweest.
Ze waren twee weken geleden verhuisd.
Het is 175 km van ons vandaan.
We verblijven dan op de camping Scheyvenhof klik .
Deze camping is het hele jaar open.
Dan hoeven we niet op een dag heen en weer te rijden.
En met verwarmd sanitair is het aangenaam verblijven.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten