woensdag 5 april 2017

Schoentjes





Ik ben bezig met het uitpakken van het aardewerk van mijn moeder.
Iedere keer weer een verrassing, wat er in de dozen zit.
Veel vazen en schotels.
Maar soms een leuke kleine verrassing.


Een washandje.
En daarin zaten twee schoentjes van aardewerk.
Ze heeft heel veel van dit soort schoentjes gemaakt en verkocht.
Dus moeten er nog heel wat in Nederland en buitenland zijn.
Mijn zus zag er ooit in Amsterdam een aantal staan, 
in de etalage van een schoenmakerij.






Ik heb ze bij de andere schoentjes gezet.
Het zijn er nu vijftien.


Ik ben nog niet klaar met uitpakken,
wie weet wat ik nog tegen kom.



2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk Will, zo klein en fijntjes, zelfs met vetertjes. Prachtig gemaakt door je moeder. Je hebt ze een mooi plekje gegeven.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, mooie verrassingen kom je tegen. Heel bijzonder. Mooi, dat rijtje voor de boeken. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen