dinsdag 27 oktober 2015

Overal staan dozen.





Overal staan nu dozen. Alleen de woonkeuken is nog intact.
We willen wel een plek houden om rustig te kunnen zitten.



Op de bovenverdieping zijn de schilderijen ook al van de muren.

Zo ook kwam ik dit schilderijtje tegen.
Omdat ik niet zo vaak boven kwam, zag ik het eigenlijk nooit.
Maar het is erg leuk. Ik heb het nu op mijn bureau geplaatst.
Zodat ik er van kan genieten.



Het is onze dochter Marije in de tuin van mijn ouders.

Het is in 1987 door onze vriend Herman Sanders geschilderd.

Ik ben al weer heel wat leuke dingen tegengekomen. 
Zo ook drie mokken, gemaakt door mijn moeder. 



Ze zijn eigenlijk van onze zoon. 
Maar ze zijn gewoon in de kast bij ons blijven staan.
Ach nu kunnen ze wel naar hem.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten