donderdag 20 september 2012

Bob schildert verder

Bob is nog steeds druk met schilderen van het huis. Vandaag is de voordeur aan de beurt.
Er is nieuw glas ingezet, omdat het vorige gebarsten was.
Gisteren heeft hij het afdak boven de achterdeur geschilderd.

Weer dezelfde kleur; wijnrood


Het nieuwe glas



Bob druk met schilderen


Ik heb vandaag deel 23 van mijn breirol afgemaakt. Nu is het wachten tot deel 24 op de blog van Annelein staat. Ik heb Karlijn beloofd een sjaal voor haar te breien. Ook voor mijzelf ligt er wol voor een sjaal. Dus dit wordt de volgende breiklus. De paarse wol is van Karlijn!






Vorige week zijn we met Reinhard naar Veere en Domburg geweest. Het was een fijne dag met prachtig weer.
We gingen eerst naar Veere, hebben daar op een terras geluncht. In het museum de Schotse Huizen was een tentoonstelling Dracht en Ambacht.


De Schotse Huizen
Hierna zijn we verder gegaan naar Domburg. Om naar de tentoonstelling "Naar Buiten", in het museum Marie tak van Poortvliet te gaan.Daar waren schilderijen van de kunstenaars uit de kunstenaars-kolonie Worpswede. Dat ligt in Duitsland vlakbij Bremen.
Het lijkt mij wel wat om daar eens naar toe te gaan.
Ik heb wat op hun site gekeken en het sprak mij erg aan.
Een leuk reisdoel.








1 opmerking:

  1. Hej Will en Bob, wat leuk dat jullie de tentoonstelling over de kunstenaars uit Worpswede hebben gezien. Die hebben wij gemist toen wij een weekje op Walcheren waren. Als we tijd over hadden, dan zouden we er heen gaan, niet wetende dat het over Worpswede ging. Het was geen ramp, want eind september zaten we zelf in Worpswede voor de grote tentoonstelling over Heinrich Vogeler. Het is een prachtig plaatsje met veel kunst. Bremen is ook een bezoek waard.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen