zaterdag 4 februari 2017

Letterlapje






Het letterlapje is klaar.




Ik probeer de achterkant altijd zo netjes mogelijk te houden.

Nu heb ik maar weer eens mijn borduurwerkje
 met het touwtje springende meisje te voorschijn gehaald.




Dit heb ik ooit in het museum van Domburg gekocht.
Het lijkt een gemakkelijk werkje, maar.....
Het linnen is heel fijn,
dus alleen te doen met goed licht.
Verder moet er erg veel geteld worden.
Maar nu het weer voorjaar wordt
 en het licht beter is, ben ik er toch weer aan begonnen.




Ik wil het toch wel graag afmaken.

2 opmerkingen:

  1. Hoi, twee mooie borduurwerkjes. En een keurige achterkant, dat is ook een kunst. ik ben nu met een kerstlap bezig. komt tzt wel op mijn blog. gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig lapje en zo mooi afgewerkt. Het meisje is heel anders maar ook leuk. Ik ben op dit moment vaak s'avonds aan het borduren met mijn Sampler en al zijn mijn ogen redelijk goed toch heb ik een lamp aangeschaft en daar ben ik zo blij mee. Het geeft mij heel veel rust aan de ogen.
    Het is een halogeenlamp met een vergroot glas. Hij kan hoog en laag gezet worden afhankelijk of je bij een eettafel zit of op de bank.
    Ik ben er heel erg blij mee misschien iets voor jou.
    Groeten
    MArga

    BeantwoordenVerwijderen