donderdag 13 oktober 2016

Rustig aan





Deze week heb ik het weer rustig aangedaan.
Maandag naar het ziekenhuis geweest voor een darmonderzoek.
Door de narcose was ik weer erg moe.
Volgende week krijg ik de uitslag van het onderzoek.
Wel heb ik heerlijk aan mijn borduurlapje kunnen werken.







Ook met mijn sjaal ben ik flink opgeschoten.
Het patroon vond ik op Wolplein
Ik had nog wat zwart garen, de witte bollen kon ik niet vinden.
Die zitten nog ergens in een doos.
Dus dan maar nieuwe aangeschaft.
Zeeman verkoopt nog steeds Royaal.
Twee witte bollen gekocht.







Ik deed een bijzondere ontdekking:
Het heet nu Royal en kost 0,99 Euro. De zwarte bol kostte f.1.95.
Deze bollen zijn gewoon niet duurde geworden, bijzonder in deze tijd.
Terwijl de zwarte bollen meer dan 14 jaar geleden gekocht zijn.


1 opmerking:

  1. Altijd spannend wachten op een uitslag. Maar tussendoor ben je wel met leuke dingen bezig en dat brengt ook wel rust want dat is belangrijk.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen