donderdag 29 september 2016

Pannenkoeken




Deze week heb ik voor het eerst een maaltijd klaar gemaakt.
In het weekend heb ik pannenkoeken gebakken.
Voor Bob pannenkoeken met spek.
Tot voor kort lukte mij dat nog niet, ik had gewoon geen energie.
Vooral staan kostte mij veel moeite.
De artsen hadden al gezegd dat mijn herstel zeker een half jaar zou duren.
Dus dat ik dit al na drie maanden kan maakt mij erg gelukkig.
Ook het lopen gaat steeds beter, ik kan het langer volhouden.



Gisteren heb ik weer een maaltijd gekookt.
Andere keren begon ik dan wel met koken, 
maar dan moest Bob het al na tien minuten van mij overnemen.
Ik ga vooruit, maar in oktober/november krijg ik weer een operatie.
Voor die tijd wil ik flink aangesterkt zijn.
Ook van avond wil ik weer koken, maar dan moet ik vanmiddag wel mijn rust nemen.




4 opmerkingen:

  1. Hallo, fijn dat het weer gelukt is, maar ook veel sterkte met het herstellen. Hart. Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, fijn dat het weer gelukt is, maar ook veel sterkte met het herstellen. Hart. Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk dat het een heel goed besluit is om het rustig aan te doen om voor de volgende operatie een beetje aangesterkt te zijn.
    De pannen koeken zien er heerlijk uit dat is je goed gelukt.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je al weer wat energie hebt om het één en ander te doen,o.a. koken. Verstandig dat je goed naar je lichaam luistert en niet te hard van stapel loopt. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen