vrijdag 1 januari 2016

Nieuwjaar



Dit was ons eerste Oudejaar in ons nieuwe huis.
En dat is goed bevallen.
Er werden op het plein voor ons huis vuurpijlen afgestoken.
Het was prachtig.
Er werd niet veel geknald. 
Want dat is altijd afwachten,
hoe het in je nieuwe woonplaats toegaat met Oudjaar. 




Ik had gehoopt mijn borduurwerk nog af te krijgen in 2015.
Maar het is er niet van gekomen.
We hebben het te druk met de verhuizing. Het is nu iedere dag dozen uitpakken.
Er lijkt geen eind aan te komen.
Maar het borduurwerk is toch wel bijna klaar.
Nog maar een paar motieven. 
Wel doe ik iedere dag een paar steken en hopelijk is het komende week wel klaar.
Dan kan ik weer aan iets nieuws beginnen.




We hebben een lieve logé, de hond Buda.
Zijn baas, onze zoon Emiel, is met zijn vrouw op vakantie. 
Dus Buda mag drie weken bij ons zijn.



Heerlijk om weer een dier in huis te hebben.
We missen de katten nog steeds.
Het is voor het eerst in mijn leven dat er geen katten zijn.
Ook in mijn jeugd waren er altijd katten. 
Bob en ik hebben altijd een of meerdere katten  gehad.
En dan is zo'n kat-loos huis wel erg stil.
Niks voer klaar zetten, waterbakjes vullen......
Geen kat die langs je benen strijkt....
Of een die op je werk gaat liggen...
Want, wat zaten zij graag bij ons.


Voor iedereen een gezond en gelukkig  Nieuwjaar!


1 opmerking:

  1. Fijn dat het goed voelt in jullie nieuwe huis.
    Ik wens je dan ook alle goeds toe voor 2016.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen