maandag 8 september 2014

Het tafeltje





Gisteren kwam ik dit kleine doosje tegen. Het zat in een grotere sigarendoos, waarin ik toevallig keek. En zag toen dit kleine doosje; 20 sigaartjes voor F. 1.00 hebben hierin gezeten.





Nu zitten er allemaal kleine oude fotootjes in. 




Ik ben de foto's gaan scannen en kwam al gauw een heel leuke foto tegen.
Mijn vader bij een platenspeler.



Maar wat is er nu zo leuk aan de foto?  Het tafeltje!
Dat tafeltje staat nu bij ons in de hal.



En op dat tafeltje staat al een paar maanden de bouilloire van Verkade. Eigenlijk sinds ik hem heb gepoetst. Ik wilde nog steeds een mooier plekje zoeken. Maar hij is daar gewoon blijven staan.
Over de bouilloire schreef ik al eens op mijn blog klik
 En als je goed kijkt zie aan de linker kant van de oude foto de bouilloire staan.

Het tafeltje heeft ook bij mijn ouders in de gang gestaan. 



Ik houd erg van dingen met een verhaal. En het tafeltje is zo'n voorwerp.
En dat nu ook nog de bouilloire erop staat vind ik heel bijzonder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten