maandag 28 juli 2014

Een gezellig weekend


Vrijdag ben ik naar het ziekenhuis geweest. De pen is verwijderd.
Dus ik heb nog niet veel kunnen borduren. Ik doe dat nu met mijn linkerhand. Dat gaat niet zo snel en dan ben ik ook niet zo vast van hand.





Maar over een paar dagen zal het wel weer gaan.
Ik merk wel dat ik mijn arm rust moet gunnen, maar dat is erg moeilijk.

Zaterdag vierde onze dochter Karlijn haar verjaardag bij ons in de tuin. 

De jarige 30 jaar geleden


Gelukkig hebben we het bijna droog gehouden. Slechts een enkele druppel, wel dreigende luchten.
We hebben de hele avond buiten kunnen zitten. Bij het vallen van de duisternis kwamen er wel veel muggen. Die mij weer flink te pakken hebben genomen.







Deze twee, onze zoon en schoonzoon, hebben voor een prima BBQ maaltijd gezorgd. 


Zondag heb ik het rustig aan gedaan. Wat surfen op het internet, boek lezen etc.
Waarbij Mouse mij gezelschap hield.



Het liefst zit zij boven op mijn handen. Zodat werken onmogelijk wordt en zij alle aandacht krijgt.


Ook vandaag niet veel gedaan. Buiten zitten was er ook al niet bij.



Wel eventjes achter de naaimachine. Daarbij gebruik je  je linkerhand. 
Maar lezen gaat prima.  


Dit is het boek dat ik lees.



1 opmerking:

  1. Hej Will, ondanks dat je even onthand bent heb je toch een heerlijk weekend gehad. Gefeliciteerd met de jarige dochter. Fijn dat het zo buiten gevierd kon worden. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen