donderdag 1 mei 2014

Vondsten op vrijmarkt


 Ook bij ons op het dorp was er op Koningsdag een vrijmarkt.

Foto Oranjevereniging

Er wordt  erg veel door de Oranjevereniging georganiseerd. Maar ik vind de vrijmarkt en
car-boot-sale erg leuk.
Ik ga altijd even kijken of er soms nog iets voor mij bij is. 
Er is erg veel speelgoed en kleding, dat wordt aangeboden. Ik hoop er oude dingen te vinden.
Maar ik deed een paar aardige vondsten op de car-boot-sale.



Ach het is geen top-kwaliteit. Ik zal de tasjes wat moeten herstellen. Het parfum-flesje mist zijn stopje, maar dat zie je zo niet.



Ook heeft het dopje een deuk. Zo iets vind ik niet erg, het is nu eenmaal oud en gebruikt.


Ook aan de beursjes mankeert wel het een en ander. Maar ik vind ze erg mooi




Deze kant moet vast gezet worden.



Dit beursje heeft vroeger een blauw/groene kleur gehad. Dat is aan de binnenkant nog te zien.


De rand mist kraaltjes, maar ach..... hoe oud zijn de beursjes wel niet.


2 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Mooie vondsten.
    Leuk, dat je ze zelf gaat opknappen.
    Mijn moeder maakte deze beursjes en op haar 65ste verjaardag deelde ze ze uit aan ieder die haar lief was.
    Daar moet ik natuurlijk gelijk aan denken.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn toch erg leuke aanwinsten. Ik heb ooit van die minibeurjes gebreid, zie ik mij nu niet meer doen.

    BeantwoordenVerwijderen